.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
موسوى انصراف دهد که خاتمى برگردد؟

برخی منابع خبری از انصراف احتمالی موسوی و بازگشت خاتمی به عرصه نامزدی خبر می دهند. این منابع، علت این امر را در عدم ایجاد موج قابل توجه در پی نامزدی موسوی و نگرانی جبهه اصلاحات از بازندگی پیش از موعد در انتخابات می دانند.
گفته می شود بزرگان جبهه دوم خرداد برای بازگشت سیدمحمدخاتمی به عرصه انتخابات و انصراف میرحسین موسوی تشکیل جلسه داده اند. در این جلسه، «م-ت» گزارشی از وضعیت نظرسنجی و افکارسنجی های انتخابات ارایه کرده و می گوید از زمان اعلام کاندیداتوری آقای میرحسین و بعد از آن انصراف آقای خاتمی تا فروردین، رشد اقبال به میرحسین ملایم و تقریباً خوب بود ولی از آن تاریخ تا اکنون این رشد متوقف و حتی گزارشهای اخیر از افت وی خبر می دهد.
وی در ادامه دو پیشنهاد را مطرح ساخت: اول اینکه میرحسین دل از رای متدینین و دهه شصتی ها بکند و مثل خاتمی روی آرای خاموش برنامه ریزی کند دوم اینکه وی به بهانه تخریب ها انصراف داده و آقای خاتمی وارد صحنه شود.
اما «م-خ» با اشاره به این پیشنهادات گفت: این دوره روی رای خاموش ها ریسک نکنید. تنها راه بازگشت خاتمی است لیکن گرفتاری ما اکنون راضی کردن موسوی است که خیلی غیرمعمول به رئیس جمهوری فکر می کند.
در همین حال داریوش قنبری سخنگوی فراکسیون اقلیت (اصلاح طلب) مجلس به خبرگزاری فارس گفت: بسیاری از اصلاح طلبان به بازگشت خاتمی تمایل دارند.
وی در عین حال بازگشت خاتمی را بعید دانست.
گفتنی است موسوی اخیراً تأیید کرده بود که «اگر خاتمی در صحنه می ماند احتمالا من عقب نشینی می کردم». اکنون ممکن است مانند خاتمی، این سخن موسوی هم برای خود وی و نامزدی اش دردسرساز شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

محمد 2 ارديبهشت 1388
ميرحسين و كروبي مي روند هاشمي مي آيد
نا شناس 3 ارديبهشت 1388
ميرحسين برود و كروبي بماند .

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.066 seconds.